Saturday, June 11, 2011

Slmt nak berpuasa .. Open order for biskut raya...

12/06/2011

Salam n selamat pagi pada semua.. Pagi ni bangun seawal pagi..Org tua-tua kata kalau sakit bangun sebelum subuh n mandi. Mandi sebelum Subuh boleh menyihatkan badan kita... Alhamdulillah.. Aku dah rasa badan ni akan sakit teruk jua.. Cam x ada org peduli pun aku sakit kat umah ni... Dah nasib badan.

K.. let talk about karier yg aku sandang sekarang.. Pengurus Izaoneshopcorner..Ha ha ha... Cam best aje.. Skrg kepala tgh mencungak2x modal dan product utk biskut raya.. InsyaAllah rezeki tahun ni bertambah..Rezeki anak2x nak beraya..Tuan borong dah mintak seawal bulan puasa... Yang pasti tart gulung nenas aku akan berantau ke 3 tuan borong utk tahun ni...

Now open for order biskut raya.. Aku pun nak berkira-kira personal order lebih awal..Takut ada yg tak sempat nak siapkan order nanti. Tahun ni x nak buat byk biskut raya..coz tgn kan ada dua aje.. + 6 pembantu kecil dlm rumah ni.. ha ha ha.. So aku buat TART GULUNG NENAS, ALMOND LONDON, BISKUT ARAB and mungkin tmbh 2 jenis utk mewarnai Bazar Ramadan ku nanti...

Mana2 kekawan yg berminat nanti boleh lah call me - 012-2693059 / 03-74500114 or email : izaoneshopcorner@yahoo.com. Tutup order selepas one week bulan puasa. Bazar Ramadan saya akan di buka 2 minggu sblm raya di Qhaseh Satay - Felda Gedangsa.

Jangan lupa ganti puasa.. Kita berpuasa awal bulan 8 dan bermakna my b'day jatuh pd bulan puasa...

- Izaoneshopcorner - Iza Ahmad -

No comments:

Post a Comment