Friday, November 26, 2010

- cheese tart

Cheese tart saya tersedia dlm 2 perasa. Blueberry dan stawberry dengan harga yang sangat berpatutan. Alhamdulillah sehingga sekarang, belum ada coment nagetive dari customer.. dan saya menerima tempahan berulang dari mereka... Terima kasih pada semua kawan yang sudi mencuba cheese tart saya..



Yang ini, special packing for gift. Saya menghantar sendiri box ini atas permintaan customer kepada orang yg hendak di beri gift.. Ala-ala penghantar bunga... Tapi sesuatu pengalaman yang sangat menarik. Dulu saya ke pejabat customer sebagai sales manager.. tapi sekarang sebagai penghantar gift....











Note: Bila buat cheese tart to customer.. dah tahu kat rumah ni mesti lebih kan dalam 10 biji.. nak size M pulak tu... anak2 dara aku suka sangat makan cheese tart ni... Hubby lak cakap badan ibu pun dah bau cheese... Minyak wangi cheese... satu rumah bau cheese... sedap baunya.. teruja nak makan...

No comments:

Post a Comment