Tuesday, December 7, 2010

Awal muharam

8/12/2010 - (2 Muharam 1432)

New year untuk calender Islam bermula.. Aku seperti biasa, dengan azam yang sentiasa belum terlaksana.. he he he... Bila lah azam ku akan tercapai..

Semoga dengan penghijrahan baru dalam dunia kerjaya ku akan lebih mendatangkan hasil yang lumayan dan rezeki anak-anakku bertambah.. Hidupku untuk anak-anak.. Mereka waris, permata hati dan penyeri hidupku.. Aku sentiasa berdoa semoga istana yang ku bina lebih 19thn ni akan lebih ceria dan penuh kasih sayang dengan gelak tawa anak-anak daraku..

Hari ni ku semai kasih sayang pada jiwa mereka, dan semoga dihari tua ku, mereka dapat menjadi teman dan penjaga ku di kala hariku merangkak senja.. Ibu sayang akan kamu bertiga.. sayang yang sanggup di ditukar dengan nyawa sekali.. Sayang yang boleh jadi teman menangis, sayang yang rela untuk menggantikan segala kesedihan dan kesakitan mu. Ibu hanya mahukan kamu bertiga menjadi anak soleha, anak yang tidak mendongak kelangit, anak yang masih kenal siapa kita..

Doakan ibu, doakan saya semoga murah rezeki dan dilimpahi rezeki untuk membesarkan anak-anak saya. Dipermudahkan saya untuk mencari rezeki demi anak-anak. Dipanjangkan umur semoga saya dapat membesarkan anak-anak saya sehingga mereka dewasa dan pandai berdikari.. Amin Yarabialalamin...

- Izaoneshopcorner - Iza Ahmad -

No comments:

Post a Comment