Thursday, June 20, 2013

Biskut raya 2013 - Ada 8 jenis biskut

Alhamdulillah tahun ni masih berkesempatan untuk membuat biskut hari raya 2013..Tahun ni saya membuat 8 jenis biskut raya untuk dipasarkan.. Sekiranya ada rakan2x yg ingin menjadi agent atau membeli terus dari saya amat2x saya alu-alukan.. sila hubungi saya di tel: 012-2693059 or rumah 03-74500114. FB saya : iza_1331@hotmail.com under nama Nor Aziza Ahmad.




BISKUT TART GULUNG NENAS - Biskut tradisional yg x luput dek zaman..Biskut sy tidak terlalu rapuh n mudah hancur tapi lembut semasa dimakan. Inti jem nenas yg berpadanan dgn salutan adunan tepung..

**********************************************************************************


BISKUT CIP COKLAT - Biskut yg crunchy diadun bersama coklat cip n almond nip..

*******************************************************************************


BISKUT SNOW ALMOND - Biskut yg diadun bersama serbuk almond, nestum, coffemate, perasa coffee dan dicelup didalam cooking choclate kemudian disalut/taburi dengan serbuk roti..

**********************************************************************************


BISKUT MAZOLA KACANG - Biskut tradisional yg kaya dgn perasa kacang asli dan lembut..

*********************************************************************************


BISKUT BUNGA DAHLIA - Biskut tradisional yg sentiasa evergreen. Bila dimakan kita akan terasa krimer susu yg akan cair didalam mulut..


- Izaoneshopcorner - Iza Ahmad -


No comments:

Post a Comment